Friday, March 31, 2006

Sweet Home Salamanca

Mijn eerste week thuis zit er alweer op. Thuis? Zit ik dan weer in Nederland? Nee hoor, ik zit nog lekker binnen de Spaanse landsgrenzen. Alweer zeven dagen verblijf ik in Salamanca.
Hier begon ik afgelopen oktober mijn jaar in Spanje.

Het voelt weer goed om terug te zijn. ’s Middags genieten van de Spaanse zon op het altijd mooie en gezellige Plaza Mayor, het studentikoze nachtleven en de prachtige gebouwen. En wederom is het voor mij Spaans leren in Salamanca. Mijn tweede keer in een jaar tijd.
Bij zijn bedrijf, een nieuw talenreisbureau, kan ik internationale werkervaring pakken, onder meer door reisverhalen te schrijven. De afgelopen maanden schreef ik ook al bij mijn oude talenschool over mijn ervaringen in Spanje. Nu kan ik hetzelfde doen en tegelijkertijd een bedrijfsstart van dichtbij meemaken. Zo kan ik unieke ervaring pakken en kom ik steeds dichterbij mijn uiteindelijke doel van dit jaar in Spanje: werk vinden in Barcelona in de communicatiebranche. Wordt vervolgd.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?