Tuesday, March 07, 2006

Even terug in Holanda

Even geen weekje Spaans leren in Granada. Na ruim vijf maanden Spanje, ga ik terug naar Nederland. Even, want zondag vlieg ik weer terug. Ik heb tenslotte nog zeven maanden van mijn jaar in Spanje te gaan. Aangezien ik niet in Australië of in een ander land aan de andere kant van de oceaan zit, is dit net wat makkelijker te realiseren.

Straks stap ik in mijn vertraagde vliegtuig van Malaga naar Rotterdam. Reden voor dit netgeenweekje Holland is de 50e verjaardag van m’n pa, dus tijd voor een verrassingsbezoek. Niemand die wat hiervan weet, behalve een goede vriend die me vanaf het vliegveld op komt halen.

Hoewel sommige mensen me misschien voor gek zullen verklaren, ben ik blij op deze dag even terug te zijn. Voor mijn ticket betaal ik de hoofdprijs, de dag dat ik vlieg staken de Franse verkeerleiders weer ’s een keer, is het in Granada zonnig en boven de 20 graden en land ik met ruim twee uur vertraging in een regendreigend Rotterdam, waar de temperatuurmeter pak ‘m beet 3 graden aangeeft.

Maar kom op, zo’n bijzondere dag voor je pa, verbaasde gezichten van familie, en natuurlijk ook van vrienden, waar ik zeker nog even een biertje mee ga drinken; allemaal redenen te meer om voor even huiswaarts te keren. Creditcard Company Eurocard Mastercard beschrijft het geloof ik als onbetaalbare momenten. En dat wordt dit tripje Holanda zeker.

Wil je meer informatie over Spaans leren in Spanje? Klik hier.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?