Thursday, February 16, 2006

Vier weken langer Spaans leren in Granada

¡Olé! Ik ga nog vier weken langer Spaans leren in Granada. En dat betekent vier weken de tijd om nog een keer te snowboarden. Een keer naar het strand misschien? Granada is de enige plek in Spanje, wat zeg ik, in Europa, waar je in één weekend kunt snowboarden of skiën, naar het strand gaan of even de culturele liefhebber uithangen. In Granada beleef ik een taal-, wintersport-, zon- en stedenvakantie in één.

De komende weken pak ik de bus naar de Costa Tropical. Het bureau voor toerisme roept 320 dagen per jaar een gemiddelde temperatuur van 20 graden. Goedemiddag. En de Sierra Nevada om te snowboarden. Afgelopen dinsdag stuntelde ik voor de eerste keer in de sneeuw. Nou stuntelen, die blauwe plekken zitten er wel degelijk, maar snowboarden in de Sierra Nevada is gaaf en zeker voor herhaling vatbaar. Binnenkort lees je hier meer over op mijn blog.

Wil je meer informatie over Spaans leren in Spanje? Klik hier.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?