Wednesday, December 07, 2005

Kerstcadeaus uitpakken onder de palmboom?

Ja hoor, de feestdagen komen er weer aan! Hoewel ik afgelopen dinsdag hier in Madrid Sinterklaas nog voorbij zag rijden op zijn schimmel, is het over twee weken alweer kerst. Zowel Kerst als Oud & Nieuw worden voor mij dit jaar anders dan anders. Want net zo als de afgelopen en de komende tijd, staan voor mij ook deze feestelijke dagen in het teken van Spaans leren. Kerst valt in de twaalfde week van mijn cursus Spaans. Aangezien ik in Sevilla zit, kan ik gewoon doorgaan met studeren. Sevilla is namelijk één van de Don Quijote-locaties in het warme zuiden, waar een speciale kerstcursus wordt gegeven.

Maar gelukkig wordt het niet alleen maar keihard studeren. Niet alleen m'n ouders komen over (ben benieuwd of ik ze nog herken en of ze mij nog verstaan na drie maanden ;)), maar ook buiten de lessen om organiseert de school van alles; diners, cultuurlessen en excursies, die uiteraard allemaal in het teken zullen staan van kerst. Zo kan ik bij één cultuuruur leren hoe Spanjaarden kerst vieren. Ben ik weer een stap verder in mijn integratieproces.

Voor mensen die liever tapas hebben in plaats van oliebollen en appelflappen, of die gewoon eens iets anders willen doen met de Kerst, klik dan hier voor meer informatie over de kerstcursus. Liever na de kerst aan de studie, vraag dan de brochure voor 2006 aan. Misschien tot snel!

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?