Tuesday, November 22, 2005

Olé! 8 weeks more of learning Spanish!
Olé! 8 weken langer Spaans leren!

Zo. Ik heb de knoop doorgehakt en alle papieren zijn in orde. Jerónimo gaat door met Spaans leren!

Ik dacht er al over na om verder te gaan met mijn taalcursus. Gelukkig maak ik progressie, maar ik wil het écht goed leren, dus zowel spreken als schrijven. En daar heb je wel wat lessen voor nodig. In totaal blijf ik 8 weken langer bij mijn talenschool. Zoals je weet zit ik nu in Madrid. Dat bevalt erg goed, dus ik blijf hier nog 2 weken langer. Daarna reis ik als een vogel af naar het zuiden. Maar dan wel per openbaar vervoer. Op zoek naar de zon.

Dat wordt dus een warme kerst! Ik gok op 20 graden... Sevilla is mijn volgende stop. Hier verblijf ik de resterende 6 weken. Ook in de kerstvakantie ga ik door met Spaans leren. Op de locaties in Sevilla, Granada en op Tenerife organiseert mijn school speciale kerstcursussen. Aangezien ik goede verhalen over de stad Madrid heb gehoord, ga ik daar aan de studie. Hasta luego!

Would you like to receive more information by post about learning Spanish in Spain?
Click here.

Wil je per post meer informatie over Spaans leren in Spanje ontvangen?
Klik hier.

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?